torsdag, juni 28, 2007

I don't need what you ain't got

Jag har seriösa problem med att skriva när jag kommer hem från jobbet. Mina fingrar har ju gått i turbo hela dagen så dom kan aldrig sluta skriva, aldrig. Jag skriver "Bögspot" och "Hormail". Hur som hellst, jag knegar på som aldrig förr. Min anställning har förlängts till nästa år. Det är trevligt för nu behöver jag inte bli orolig för att bli arbetslös heller. Idag är det torsdag, det är som upplagt för att ligga hemma och bara dega men är det någonting på tv? -Nej! Torsdagstv har och kommer alltid att suga, så jag får helt enkelt plocka upp Grey's anatomy och fortsätta på andra säsongen. Jag borde åka upp till stockholm när jag får semester...

1 kommentar:

Anonym sa...

borde?? du ska!! haha ja skulleju köpa tävlingskläder till tävlingen, inte fina klänningar å sånt NOOB:P