lördag, november 26, 2005

Då jag letade efter min engelska gramatik-bok som är borta såhär lagom till provet (utan något resultat) så hittade jag "Saras bok om livet". Jag hade helt glömt bort att den existerar. Fy fan vad rolig den är. Sara har helt sjuk fantasi...Otroligt.

Jag citerar; "Malmöfestivalen, en festival där svettiga människor från dom nordöstra stadsdelarna i Malmö träffas för att uppleva lite "kultur". Med kultur menas - en resa till orienten (läs Arabländerna). Festivalen kan beskrivas med många ord, men tre blir bäst - fet mat, människor med fet pommes och familjer med fett stora barnvagnar (+ fett mycket svett). Nummer fyra bara bad om att få vara med."

GO SARA!
Vi måste ta och ta tag i "Al-Jesa" en vacker dag under nästa malmöfestival. Vårt underbara terrordåd mot malmöfestivalen ; "När alla tälten brunnit upp/sprängts i luften ska vi två, maskerade hjältar i rött, hoppa på dem, stampa och verkligen uttrycka vår vrede över festivalen. När uppdraget är slutfört så springer vi ett ärevarv runt Gustav Adolfs Torg!"

Mina födelsedags-tofflor är fräsiga.











CIAO!

Inga kommentarer: