söndag, april 18, 2010

Comfortable

I lördags skyndade jag hem till BT efter jobbet. Vi åt middag och gjorde oss vackra. Därefter bar det av till viksjö för lite vin och spel. Halva skaran ville in mot stan redan halv 10. Vi begav oss till kallhäll istället. Där drack vi mer vin, när klockan var 12 körde vi en flipp och åkte in till Berns. Det var en spännande kväll...
Idag vaknade jag halv 10. Jag gick upp och kollade på Animal Planet. Programmet när dom räddar djur. Jag grät.
När övriga personer vaknade blev det film och mat.

Nu har jag tagit mig hem och ska läsa igenom massor med sidor inför arbetet jag ska ha skrivit till på torsdag. Jag har även en tenta på torsdag, Databasuppgifter som ska göras och ett seminarium på fredag. Ingen stress här inte.

Jag hoppas att jorden skärper sig i sin payback så att mamma kan komma på fredag.

Inga kommentarer: