torsdag, april 15, 2010

And the story that I tell will make you smile

Jag skäms. Jag har haft all tid i världen idag till att skriva det här arbetet, men eftersom jag är jordens lataste människa har jag inte gjort det. Jag har hittat andra roligare saker att göra: Promenera i solen, göra smoothie, dricka smoothie, msn'a, facebooka, spela tetris, stirra i luften.

Nu skäms jag dock - att jag inte har någon självdisciplin alls. Efter maten ska jag få tummen ur arslet och skriva så fingrarna blöder. Det ska skapas ett mästerverk i uppsatsform som världen ej tidigare skådat. Änglarna ska blåsa fanfarer, hundvalparna ska springa runt på en äng och jaga maskrosfrön, munspelsmannen ska spela mozart och hela kina kör raketen, allt för det jag skriver i uppsatsen är så vackert och awesome!

Eller så dammsuger jag mitt rum...vi får se.

Inga kommentarer: