lördag, juni 28, 2008

It's a masterful melody

Idag har jag fyndat ett par vita tygskor för 200 spänn och en förliten BH. Jag skulle fyndat en Canon IXUS80 också, men den var slut. Imorgon ska jag till netonnet det första jag gör och köpa min älskling. Nu på kvällen har det varit mysmiddag på balkongen med Linda och Joel. Just nu sitter jag själv, Joel skulle till Tommy och Linda gick hem och diskade. Vi tänkte ta en myskväll men nyss ringde Linda och tyckte att vi skulle ta ett glas vin. Jag är inte den som är den. Jag har semester.
På tisdag bilar vi ner till Strömstad och är i Joels sommarstuga till på söndag. Det blir nice när det ska bli 30 grader och allt. Frågan är om Joel, Jonas, Linda och jag kommer ha mördat varandra i bilden påväg ner. Det är vi som delar bil. Jag har ju redan fått körförbud för att ingen tjej får köra Jonas bil. Fjollerier!
Nu ska jag platta håret och komma igång.

Inga kommentarer: