lördag, juni 21, 2008

Du är min vän

Det blir bättre och bättre och tiden går snabbare och snabbare. Min dator har börjat bli efterbliven igen så jag har inte haft en tanke på att blogga. Jag undviker datorn utanför arbetstid.
Förra helgen firade vi Lindas 20'års dag. Lite pinsamt nog drog vi in till "spyan" efter förfestande. Det var nostalgi för Linda efter hennes 18:e födelsedag.
Annars har det blivit rätt mycket fotboll - en hyfsad anledning att dricka även om man jobbar dagen efter.
Nej skämt åsido, tiden rusar iväg. Det är redan mitt i sommaren. Midsommar firades först med båttur därefter djur och ringdans på skansen. På kvällen var vi i Bromma hos Micke och Emma. Det blev grillning och sill med nubbe. Precis som midsommar ska gå till.
Imorse var det svårt att vakna. Joel och jag gick upp vid halv 2 och gick och handlade. Sen har vi legat i soffan och tittat på två filmer. Snart är det dags att laga tortelini och komma igång inför kvällen. Jag har 2 liter vin kvar och ett halvt paket. Det kan nog bli bra det här!

Inga kommentarer: