tisdag, april 29, 2008

Couldn't live my life without you in it

Våren har, som sagt, kommit till Sverige. Jag trivs, sol är nice. I fredags cyklade vi ner till Görveln och grillade på kvällen. Riktigt mysigt. Lördagen spenderades hos Bethina och på kvällen satte vi oss först på Villan för att grunda lite för 19 spänn drickan. Därefter smet jag till bowlinghallen och utklassade alla killar. Det var jag mot dom och inte helt oväntat vann jag. Fan vad bra det kändes. Nu har jag vunnit över Joel på både billjard och bowling. Han måste vara förstörd. Därefter skulle jag mött BT och co på MP men ingen var nykter nog att plocka upp telefonen så jag följde med grabbarna hem till Robin och rökte vattenpipa istället.
Söndag spenderades i stan med Linda. Vi åt mest, jag var bakis. På kvällen var jag hos Robin igen. Han hund, Olga var jättetjock och andades som Darth Vader. Resterande tid har gått till jobb. Det är segt på jobbet. Jag längtar ut till solen men tiden går snabbare och snabbare. Jag önskar att juli är för alltid.

Inga kommentarer: