onsdag, april 23, 2008

As long as you love me

First off: Jag eftelyser en kattunge till min pojkvän. Gärna en söt liten svart-vit bondkatt. Något tips på en i Stockholmstrakten?
Nu har våren kommit påriktigt. Igår flög det in en humla i köket när jag stod och lagade mat. Det var panik. Den var gigantisk och fattade inte att flyga mot balkongdörren istället för köksfönstret. Inte ens när jag slog den i huvudet. Då flög den istället mot mig och jag sprang skrikandes och viftandes in i ett annat rum. Så fortsatte vi i 30 minuter innan humlan kröp upp i gardinen och jag tappade den extrem-koll jag hade. Så jag gick och tittade på tv i ett annat rum.
Till helgen kommer sjöjungfrun till Stockholm. Det ska bli extremt spännande. Jag har lovat att finnas som moraliskt stöd åt Linda. Sen ska vi tvinga Robin att ta fram vattenpipan. Det är dags nu, 15 grader och solen skiner. Underbart!

Inga kommentarer: