tisdag, juli 10, 2007

Let your darker side give in

Imorse hade jag en ny väckningssignal, Jason Mraz - I'm yours. Den fungerade inte speciellt bra för jag somnade om och fick kuta upp ur sängen fem över sju. Tjugo över åtta var jag på jobbet och svarade på mail för brinnande livet. Det är helt galet många mail som kommer in nu. Telefonnummret måste ha läckt också då kunderna ringer stup i kvartenoch det gör inte att det går snabbare, tvärt om. Jag måste avbryta allt jag håller på med. Svara, höra på problemet, förklara, söka, öppna ny kundruta. När telefonkunden sedan är klar måste jag skriva en notering på vad jag har gjort, sedan har det gått så pass länge att jag måste börja om med den kund jag höll på med från början. Nej, det är illa!
Sen finns det kunder som tror att man får lust att hjälpa dem mer om man blir kallad "fuckface", tvek på den.
Jag lunchade på thaithai med Lisa, det var gott som attans och sedan gick jag tillbaka till jobbet och slet till klockan fem. Det går en trend i mobilsignalerna på cdon. Alla (ja, jag menar verkligen alla) har sony ericsson's standard signal. Utom jag som skäms ihjäl när min "ok go" låt börjar skrälla på högsta volym och hella stället vänder sig om för att mörda mig för att jag brutit trenden.
Ikväll ska jag, Sofia och Lisa ha vårat tisdagsmys.

1 kommentar:

Martin sa...

Haha. :)