lördag, juli 07, 2007

Don't look back in anger - I heard you say

Jag borde blogga oftare. Jag vet att jag har sagt det förut, men det är fakta. Jag borde! Desvärre har jag ingenting att skriva om längre. Det går runt i en cirkel. Jag vaknar, går till jobbet, räknar ner timmarna, går hem, gör någonting, kollar på tv, sover...Runt runt runt. I tisdags festade vi dock till det och var på äventyr i det fria.
Sofia körde ut på landet med mig, Lisa och Gustav. (Nu snackar vi verkligen landet, åker och traktorer). Vi skulle rida på Sofias häst; Catmandoo. Det var livsfarligt och jätteroligt. Lisa vågade sig upp, det trodde vi aldrig.
Efteråt, när vi duschat bort hästlukten, spann vi vidare på äventyren och promenerade i västra hamnen för att sedan möta Gustav och co för att sk8:a! Jag var en stjärna och ni kan nu kalla mig Tony Hawk.
Nu är Sofia i London och jag är ruskigt avundsjuk!

Inga kommentarer: