onsdag, juli 11, 2007

I was almost honest

Om det fortsätter regna såhär så kommer havsnivån höjas med minst 10 centimeter. Det är jag helt övertygad om. Jag är ändå nöjd med att det regnar när jag jobbar. På fredag får jag semester, därefter kommer det vara fint väder. Det måste det!
Sedan behöver jag skaffa mig ett heltidsjobb. Jag vet inte vad jag vill, det är jobbigt som tusan. Det smartaste vore att bo hemma hos mamma och jobba i Köpenhamn, jag vet inte men innerst inne vill jag nog inte vara smart i det här läget. Speciellt dagar som idag längar jag bort från Malmö. Nej, jag har för tusan sömnproblem på grund av mitt grubbel!
Jag har insett hur galet otränad jag är nuförtiden. Efter tränandet i måndag har jag fortfarande träningsvärk och haltar runt som en pensionär. Jag borde ta tag i saker!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om det fortsätter att regna såhär so kommer jenny att sluta blogga :P /sofia