tisdag, maj 08, 2007

The Office - Humor & Kärlek

Jag kan inte göra annat än att applådera och knäböja för amerikanska The Office. Serien kommer urprungligen från england där den har samma namn, denna version har jag inte sett så den kan jag inte uttala mig om. Det hela utspelar sig som en dokumentär på pappersföretaget Dundler Mifflin i USA. Där följer ett kamerateam de dagliga händelserna på företaget. Steve Carell är genialisk som chefen Michael Scott. Jag önskar att min chef var som han, med en ynka rastafläta från Jamaica. Nej, så snart rabattkoderna kommer igång på cdon (om de inte redan gjort så) så anar jag vad jag kommer sukta efter.

2 kommentarer:

R sa...

vill du veta en hemlis?? jag tycker att den brittiska är bättre, för den är original! sådeså
den chefen är ännu mer mongad!

Anonym sa...

Det finns ingen som Steve Carell!!!