torsdag, maj 31, 2007

Fy fan vad dom är bra!

Jag mådde bra...sen tog Sara studenten, men fy sören vad roligt det var. Idag försov jag mig. Mamma ringde och väckte mig klockan 10. Min sista lektion i svenska började tio i tio. Jag cyklade till skolan på 5 minuter utan att göra någonting annat än att borsta tänderna. Jag var fett skabbig. Efter att ha fått MVG i svenska B och en bok av Inger cyklade jag hem igen. Väl hemma kom jag på att jag skulle ha musik på eftermiddagen, uppspel. Så jag duschade och cyklade tillbaka till skolan. Där mådde jag kasst så Fredde räddade mig med en cola. Sen när uppspelet var klart cyklade jag hem igen. Hemma inser jag att min mobil är borta från världens yta och jag ber till gud att den är hos Lisa, jag är mobillös och det är sjukt frustrerande. Nu ska jag tillbaka till skolan för Sofias filmkunskapsklass ska ha filmvisning och det vill vi inte missa!

Inga kommentarer: