fredag, maj 18, 2007

I wanna be good, I wanna be great

Jag har ångest, ångest över att jag inte har ångest över fysikprovet. Förstår ni hur jobbigt det är, jag har ångest över att jag inte har ångest. Det borde bli dubbelångest när ångesten väl slår ut. Nej fy fan. Jag är nervös, fysik b avslutas på måndag med ett monsterprov på kärn- och partikelfysik, modern fysik. Mitt störtsta problem är motivation, jag saknar det, helt! Jag känner inte att jag måste sätta mig och plugga förrän dagen innan, det är då jag inser att jag inte har läst och kanske borde det för att det inte ska köra sig helt, men innan. Nej, jag har ju gott om tid. Det är bra att mamma finns som kan stressa upp mig lite. Jag tänker isolera mig idag (efter pianolektionen det vill säga) och bara stirra ner i fysikboken (ja, ergo också eftersom den boken är den enda som kan förklara så jag förstår). Önska mig lycka till.

1 kommentar:

Anonym sa...

jenny du måste se mina Daxflame inlägg asså... du kommer DÖ!