söndag, augusti 20, 2006

Idag/Ikväll/Inatt har mamma och Alex sitt årliga surströmmings-party. Jag har smitit undan lite. Aningen vilt downstairs. Jag insåg efter ca 30 minuter och en välkomstdrink att det var antingen öl eller snaps man fick överleva på om man skulle klara att stå ut hela kvällen. Därför sitter jag här, 2 öl och 3 snapsar senare och har gömt mig, det räckte tydligen inte. Dessutom har jag insett att öl går att dricka som nödlösning. I alla fall dansk öl. Yeah, Carlsberg for life!
Tjejerna/Kvinnorna/Tanterna vann det årliga kubbspelandet. Jag bidrog väl inte direkt med så mycket. Åt en del godis och psykade motståndarlaget. Klockan 21:00 spelade Snook. Det missade jag, tyvärr eller tyvärr, jag vet inte riktigt. Jag är väl inte direkt något fan även om jag tycker att vissa låtar är medryckande och roliga. Tina har kallat mig "vasken" hela kvällen och syftar på en liten incident hos far min. Jag kallar henne A-T och då är allting jämt. Ahh, jag är så trött just nu. Imorgon ska jag ha en accepterad "bakisdag" precis som mamma antagligen. Sen ska vi in till stan och käka, Nina fyller år. Najs najs, antagligen blir jag chaufför med tanke på att jag är den som druckit minst ikväll. Yaay, CIAO!
/J

Inga kommentarer: