tisdag, oktober 18, 2005

Varför blir det alltid kaos på matten när folk byter platser?
Visst, jag kanske också får panik när någon sätter sig på "min" plats. Vafan, jag har suttit där varje dag alla år men jag överreagerar inte totalt och säger "NEJ MEN VAD FAN ÄR DET HÄR?" haha. Mattias och Gusten blev lite paffa när deras platser var tagna och de inte kunde fråga mig och Lisa om varrannan uppgift.
Idag blev det kaos när Kristoffer satte sig på Svens plats. Då tog han Gustens som satte sig på Mattias plats och allting blev bara knasigt.
Slutsats;
Kuta alltid in i klassrummet FÖRST!

Min rygg gör ont. Jag har inte den blekaste aning om vad jag har gjort. När jag vänligt bad min mamma boka massage eller massera mig sa hon; "Jag har inte tid, du kan ju hänga i en dörr ellernått." Bah.

Jag har lite småpanik för allting just nu. Hela världen är bara upp och ner.
-Jag behöver en paus!

Inga kommentarer: