torsdag, oktober 20, 2005

Idag känns det som om allt har gått åt skogen men inte fan kan jag deppa ner mig för ett fysikprov. Det som känns jobbigt är att jag ansträngde mig, ändå gick det åt helvete.
"Yes, jag är lika smart som Lisa." -Mattias får reda på att han och Lisa fick samma resultat.

Annars var dagen okej. 3 h's matteprov som FÖRHOPPNINGSVIS gick bra. Jag behöver det. Allting har gått sämre än vad jag hoppats på den här terminen. Trots att jag pluggar mer än nånsin känns det som det är helt i onödan. Rättskunskapens redovisning gick nog bra iallafall. Kerstin log och vi var lugna och fick med allt och
stirrade inte runt som vissa andra grupper *HOST*

Torsdags tv suger verkligen apa! Det går INGENTING som är värt att se. (Tyckte ni skulle få veta det)

Imorgon vill Lisa gå till Gustav och spana på Mix-studion dom satt upp där. Jag säger bara ett ord; " NÖRD ". men visst. Jag gör det för din skull!


Nu vill jag veta vad dom där ljuspunkterna som det stod att jag skulle få idag i mitt horoskop har försvunnit....

Inga kommentarer: