torsdag, oktober 13, 2005



Just nu sitter jag och är bara skitnervös. Imorgon har alla Natur-elever på Petri prov i fysik A.
Jag mår nästan illa, så jävla nervös är jag. Ni tänker säkert; "men herregud slappna av, det är inte hela världen." Tjaa, fick man precis G på förra provet med 1 poäng så är det hela världen. Jag fattade verkligen ingenting förra terminen. Den här termininen har jag börjat förstå. Fysik är faktiskt roligt. Men ändå är jag enormt nervös trots oräkneligt många timmar spenderade med ofantligt många fysikuppgifter för att vara riktigt väl förberred.

Idag hade vi nån föreläsning om att starta eget företag i aulan. Rätt roligt som omväxling men ändå totalt meningslöst. Trots det kryssade jag i alla rutorna för "bra" på utvärderingen!

Bloggen har fått ligga på hyllan ett tag. Det har varit för mycket annat att göra. Nästa vecka har jag "bara" matte C prov på torsdagen. Lugn vecka...

/J

Inga kommentarer: