måndag, mars 01, 2010

You are the book that I want to read

Idag har jag varit i skolan sedan klockan 8. Skulle skriva ut vårat konceptuella-diagram innan redovisningen. När jag gick ner två våningar i skolan för att hämta pappret (eftersom alla skrivare var fail) började ett larm tjuta och det kom massa folk som bad mig hämta min jacka och lämna byggnaden. Jag såg just hur skrivaren började printa och redovisningen skulle börja inom 2 minuter. Fick hursom pallra mig till entrén och vänta tills dom kom och sa att det var OK att gå in igen. Resten av min grupp behövde minsann inte utrymma utan satt tryggt på 6e våningen. Kom insmitande lite sent. Efteråt gjorde vi grupparbete till klockan 4, varvandes med CS, jag är master.

Ikväll tänkte jag träna men alla pass suger och jag är sjukt trött så jag sparar det till imorgon istället.

Jag har återupptäckt mitt konto på last.fm
http://www.lastfm.se/user/jen-ny
Användes flitigt '07 men ska börja användas igen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt! Jag hörde också larmet men jag är cool och gled bara vidare genom Forumkorridorerna. Varför är du inte på MSN längre? Nu får jag ju skicka den här eminenta låten här istället: http://open.spotify.com/track/3IEXKeQ4pLFUGcjwNMvzMp (tänkte att det passade bra att scrobbla den om du nu ska börja använda lastfm igen)