torsdag, mars 04, 2010

Thursday - I don't care about you

Skolan har varit lång men oproduktiv. Vi gjorde i princip klart arbetet igår så att vara där 10 imorse kan tyckas onödigt. Vi spelade lite spel och kollade på Vampire diaries eftersom Björn också börjat kolla på det. Hade en redovisning som gick bra, han sågade oss inte vid fotknölarna som igår utan sa att det var klart. Skönt.

Efter skolan gick jag en vända på stan. Skulle egentligen bara handla en present till mamma men det blev present + ett halsband + ett skärp + två tröjor. Då la jag ändå band på mig själv, tänkte klämma till med ett armband också men måste kunna handla lite i Malmö också.

När jag kom hem dammsög jag för jag är duktig och nu är väskan packad så jag åker direkt till mamma efter skolan imorgon. Det ska bli så skönt. Jag vill inte ens komma tillbaka, inte på ett tag i alla fall.

Inga kommentarer: