torsdag, februari 04, 2010

It's better than nothing

Igår såg jag "p.s I love you" igen. Storbölade som vanligt och tänkte på när vi såg den tillsammans. Du lovade att aldrig få en hjärntumör och försvinna. Jag skrattade lite för mig själv när jag tänkte på det.

Annars hände det mycket igår. En bil fastnade i diket utanför BT's hus så vi gick ut och puttade. Det hjälpte inte ett smack. Dessutom var BT och tränade i kallhäll, jag följde med men satt och chillade i sofforna och läste illustrerad vetenskap. Blev ganska sugen på att träna dock så snart är det dags. Kanske ikväll om det inte är snöstorm.

Idag tog vi sällskap in till stan och köpte en ny concealer och en annan produkt från clinique. Kassörskan var en pärla så vi fick båda gratisprodukter - lycka. Dessutom köpte jag parfymen jag har tjatat om i ett halvår som jag aldrig köpt: L'eau D'Issey. Älskar den.

Nu är det plugg som gäller. Najs!

Inga kommentarer: