söndag, februari 28, 2010

I'm getting tired of pretending I'm tough

Helgen har varit vild. I fredags firade vi BTs 21-årsdag. Det var full rulle från start. Jag skrattade åt Linda när hon skulle ta sig ner för en snödriva och höll på att halka. Det slutade med att jag vurpade i snödrivan, skrapade upp knät och tappade ut en öppen cider jag hade i jackfickan. Bra gjort!
På lördagen vaknade jag relativit utvilad och inte bakis. Det var awesome med tanke på fredagens tillstånd. På kvällen begav vi oss till Kallhäll för lite sällskapsspel och vin. Det blev massa sång och sedan utgång igen. Träffade mycket folk från förr och hade det riktigt kul.

Idag har jag Sophie och BT ätit pizza och tittat på tv. Den elaka apan som bor i Chris garderob var med i Famliy Guy idag så vi var lyckliga.

Nu har jag kommit hem och är trött på det mesta. Sitter och lägger över musik till min iPod och känner att sömn inte hade varit helt fel.

På fredag blir det malmö.

Inga kommentarer: