måndag, augusti 31, 2009

I'm begging you to beg me

Igår sprang jag, Jenny Lundberg, en mil. Det var imponerande. Jag kände efter ca 2 km att jag hade kramp i muskelfästet för ena axeln, det gick över men efter 5 km var jag trött, efter 8 km höll min mun på att torka igen och när det gått ca 8,5 så stod det en och hejade på och sa "nu är det inte långt kvar, spring fortare". Vadå fortare? Jag ville springa fram till honom och ge honom en box...men jag orkade inte. Tillslut i mål trodde jag att jag skulle dö och svepte 2 muggar vatten, snabbt som attans.
Annars har jag mest pluggat och varit nördig. Förutom i fredags, då var jag hos Sanna som hade inflyttningsfest. Hon hade flyttat till Solna så vi var där och förade, mycket mysigt.

Imorgon har jag föreläsning klockan 12, innan det ska jag gå upp och läsa lite i min bok eftersom jag har ont i huvudet nu och är trött. (Jag har faktiskt läst mycket idag).

Jag ska bli bättre på att uppdatera. I swear.

Inga kommentarer: