söndag, september 24, 2006

Hipp HIPP hurra!

Lördagar är utan tvekan den bästa dagen...
  • Ingen skola
  • Man kan sova hur länge som helst dagen efter
  • Förmodligen händer det någonting spännande på kvällen
  • Jag får bättra på min kreativa sida med pianoklink

Ja, egentligen kan listan bli längre men jag har idétorka.

Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga. Jag var på middag när lisa ringde och skulle organisera så jag smet ut lite diskret och ringde runt i 10 minuter. Haha. Sedan fick Alex skjutsa mig hem (även om det var jag som körde) så jag kunde hämta legg och dricka ur mitt lilla lager.
Sen fick jag kuta, helt oredo till bussen där Lisa satt. Åkte in till petri och hämtade biljetterna av en av alla dom tre som ser likadana ut. Sen kom Nalan och hämtade oss. Kvällen hade börjat bra. Vi tankade in tha hoood, det blev en upplevelse eftersom bensinen kom i fel pump och en främling fick stå och dra slangen till Nalan och samtidigt berätta hur mycket det var. Efter det körde vi till Nalan där vi hade en trepersoners förfest. Mysigt faktiskt. Där fick jag låna kläder och göra mig färdig. Vid halv 1 kom Taxi-Bengan och körde oss till Hipp. I kön mötte jag Sara Persson och fick låna hennes pass som jag konstigt nog faktiskt var lik! Därför var min vistelse i hemmet totalt onödig. Efter 15 mins köande insåg vi att vi stod i fel kö så vi fick snika in i en egen kö tack vare en väldigt snäll vakt. Dom skrattade åt Lisas legg och jag tok-log för att likna mitt. Pinsamt läge. In kom vi i alla fall och tur var det för det blev riktigt roligt. SP och jag kom fram till att vi inte hade setts på ett halvår och lovade att vi skulle ses oftare.
Idag är jag trött och Lisas klänning som jag lånade luktar rök. Urk-burk.

Vi ses!

Inga kommentarer: