fredag, april 21, 2006

Jag har varit med om en djävulsk vecka. Eftersom jag varit i Paris och i Stockholm har jag inte pluggat alls. Dessutom skulle jag ta igen ett prov som jag missat när jag var i Paris. I tisdags skrev jag det, och i måndags lärde jag mig alla 40 sidorna utantill. Det gick nog hyfsat.
Igår hade vi fysikprov. Läraren sa att han lagt ribban så lågt att en tax skulle kunna hoppa över. Jag känner mig som en myra. Det var sjukt svårt!
.
I onsdags hade vi dessutom livräddning på simningen på gympan. Det var en upplevelse. Man skulle simma 25 m i en basäng man fick höjdskräck i om man tittade ner. Sedan skulle man ner på botten och hämta dockan (som förövrigt var svintung) därefter skulle man tillbaka de 25 meterna med dockan. MVG för den här uppgiften var att klara det under 01:06 min, jag fick tiden 01:09. S K I T!
.
Idag började vi klockan kvart i 12. Svenskan var inställd. Så vi körde på med matte som Rickard höll i. Alla var totalt förvirrade. Sedan hade vi engelska med glosförhör?! Gosh vad jag var kass.
.
Efter skolan lekte jag med Lisa. :P
Vi var inne i mataffären i minst 30 minuter och diskuterade vad vi skulle äta. Sedan spelade vi fotboll med grabbarna. Det var en upplevelse. Jag utsåg mig själv till matchhjälte och Victor till sämst. Seriöst, han var helt fri med bollen 3 meter från målet och sätter den i stolpen och returen skjuter han över. Lyckat!
.
CIAO!

Inga kommentarer: