onsdag, april 12, 2006

Jag har varit dålig på att skriva här på det senaste. Antar att jag varit inriktad på annat.
.
Tidigt i måndags morgon (01:45) kom vi hem från Paris. Tyvärr så gjorde inte min väska det. Lite småpanik dagen efter när den inte dök upp. I tisdags kom den äntligen. Flygplatsen i Paris (som förövrigt är världens tråkigaste flygplats) hade glömt att skicka iväg väskan och jag är bara glad att den inte hade hamnat i Kina med tanke på att mestadels av mina kläder som jag kan tänka mig att använda låg där i och dessutom skulle jag till Stockholm idag.
.
I måndagskväll bowlade jag med Lisa, Sofia och Nalan. Jag vann inte. Det var lite dåligt men jag var lite distraherad med tanke på väskan på villovägar (säger vi).
.
Nu är jag som sagt i Stockholm. Ska förhoppningsvis träffa Ragna imorgon, sen ska jag och pappa ut till tyresö och käka hos hans tjej så jag fick inte planera för kvällen...Jag får helt enkelt planera att komma hem runt 21:00.
.
/J

Inga kommentarer: