tisdag, mars 14, 2006

Imorse väckte Lisa mig med att ringa klockan tio i åtta. Jag trodde det var ett skämt och ignorerade ett tag till jag insåg att hon inte tänkte ge upp. Så jag gav mig ut i huset på jakt efter telefonen. Det är aldrig inbjudande att gå ur sängen. Man väljer liksom mellan förfrysning eller mysvarmt. Vad hade du valt?
Jag hittar telefonen, svarar.
"Hej, sov du?" NO SHIT! :P Vi har studiedag, klockan är tio i åtta, klart som fan att jag sover.
Lisa kom i allafall halv 9 och bakade en kladdkaka. Sen skulle vi räkna matte, vi kom igång vid 10. Riktigt duktigt för att vara en studiedag! Sen att vi pausade för diverse anledningar var 15:e minut spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att vi satt och räknade lite. Vid 12 insåg vi att det var fint väder så vi gick på promenad i 1 h. Riktigt varmt ute nu. Snön är nästan borta.
Mellan 13:00 och 15:00 kom den svåra perioden. Lisa svor och skrek åt boken. Jag stämde in i svordomarna. Idag gick tankarna omkring ämnet: "Undrar vad folk tycker om oss egentligen".
Vad vissa tycker om Lisa fick vi reda på 30 minuter senare då Sven kom förbi och delade med sig av lite skvaller. HAHAHA!
Sen gick Lisa hem och jag blev ensam.
.
Jag behöver jeans. Jag hittar inga snygga. Jag tycker synd om mig själv.
.
/J

Inga kommentarer: