fredag, mars 17, 2006

Eftersom jag går Natur-Science har lärarna fått sig en idée om att sammarbeta mellan ämnena, därför ska vi läsa kemi på engelska. Idag var engelskläraren sjuk så sista lektionen satt vi i våra grupper eftersom vi skulle välja vilken sjukdom vi ska redovisa om. Rickard verkade mycket angelägen om att få redovisa om "galna-ko-sjukan". Kemiläraren frågade om det var någon annan grupp som ville ha samma sjukdom, och att vi isåfall skulle lotta. Min grupp funderade på att välja samma sjukdom och vinna lottningen (yes, mina grupper vinner alltid lottningar), bara för att jävlas och därefter byta sjukdom. Vi valde en annan istället och fick sluta efter 10 minuter.
.
Lisa och jag gick till stan, precis som varje fredag, och gick vår vanliga runda. Just nu är det en evig jakt på jeans för mig. Jag hittar verkligen inte ett enda snyggt par. Lisa övertalade mig att prova ett par vilket inte är det lättaste ska jag be att få tala om. De måste vara raka eller stuprörsjeans och tajta över vaden, det är det viktigaste. Lisa hittade faktiskt ett par som såg lovande ut. Jag provade...Förstora. Lisa hittade ett mindre par...Ja, tajtheten i vaden kan man inte klaga på direkt;
"Men VÄNTA?! Jag får inte av dom när jag står såhär min vad spänner sig då och då går dom inte av."
"Slappna av då?"
"Vänta då...Om du drar medan jag slappnar av."
"Nu? Det går ju inte"
"Hur slappnar man av i vaden?"
.
Detta eviga vad-problem. Om någon ber mig spänna vaden har jag ingen aning om hur man gör och tydligen inte heller när man ska slappna av. När vi väl kom på hur jag skulle stå för att få av dom testade jag ett par andra. Dom var snygga framifrån, från sidan och visst, bakifrån också om man vill se ut som att man har skitit på sig.
Snart ger jag upp byxletandet. Om någon ser några snygga som jag skulle gilla, meddela mig, Tack!
.
Ikväll ska jag träffa "the gang", yeah.
.
Ciao!

Inga kommentarer: