torsdag, december 15, 2005

Torsdag.
Panikstressade till skolan med asmycket medvind för en gång skull. Sven var sen (som vanligt :P) så vi fick köra racer! Kemin gick ut på att snacka om annat, mest morgondagen.
Lisa lyckades med att stuka foten på mig idag :o, skills säger jag bara. Det lät sådär härligt "kriyyyuushh". Jepps, skuttade ner till matsalen sen. På 1a våningen väntade vi in Gusten och Mattias som vi sedan inte åt med i matsalen, fan vad onööödigt! Lisa sa "Värm mig" och jag började gapskratta. Det tog 2 sekunder innan Lisa reagerade på att hon lät exakt som Malin har gjort en gång i tiden. Det är nog det roligaste Malin någonsin har sagt :D

RK:n var dryg idag. Satt och väntade på att klockan skulle bli halv 4. Shit vad vi offrar oss för det där ämnet. 4 redovisningar, 2 prov och massor av läxor för en 50 poängs kurs och sen ville hon att vi skulle göra massor på vår studiedag;
K: "Jaa, då tänkte jag att ni läser in det här avsnittet tills på tisdag?"
J: "Men vi är lediga då?"
K: "Jaa, men ni kan väl läsa det till tisdag?"
J: "Men vi är ju lediga då?!"
K: "Jag har förstått det, men ni kan väl läsa det i alla fall."
J: "Jahaaa, okej."
Äh.
Jag hann hem innan ösregnet kom. Det är huvudsaken.
Idag blir det biologi för hela slanten. Sista provet innan lovet!
/J

Inga kommentarer: