onsdag, december 07, 2005

Som en skymt i varandras blickar, innan allting faller loss
Som ett konstgjort litet bloss
Som en pacemaker som tickar, för oss.


-LW

Om du också älskade Winnerbäck så skulle du förstå.
Idag har det varit full rulle. Upp kvart över 6. Till skolan så man hinner i tid till nationella i matte C. Jag vet faktiskt inte hur det gick. Förhoppningsvis bra. Jag har varit helt förvirrad när det gäller dagarna de två senaste dagarna, helt säker på att det var onsdag igår och tisdag idag. Aja, promenerade till MAS efter provet och jobbade lite. Höll på att somna mest hela dagen. Kom hem. Åt! For iväg till lillebrorsans Julspel i hans skola. Höll på att somna där också. Hem. La' mig i min säng och stirrade upp i taket några minuter, satte mig vid datorn och fasnade.
Imorgon har jag sovmorgon till 10. UNDERBART!
Stress, stress, stress just nu, jag behöver sova.
/J

Inga kommentarer: