fredag, oktober 14, 2011

I know that we can be so amazing

Jag har en granne som alltid börjar spela piano klockan 23:00. Sedan kan de pågå olika länge men som oftast är det igång när jag somnar. Det är okej för det är ingenting som stör mig, h*n är bra på att spela. Det enda jag undrar över är vem är den här människan? Vad jobbar den med? Ålder? Får jag låna pianot?

Jag kollade lite statistik och såg att jag länkats 8 gånger från hemsidan "jobsforsmartpeople.com". Det känns bra! Annars ser jag att det är googlesökningar på bloggnamnet och mitt namn. Läskigt eftersom jag inte trodde någon jag känner följer denna blogg.

Hur som, nu ska jag sova, imorgon är det essäskrivning, föreläsning (försöka förstå varför jag inte kan komma vidare till värld 3 på angry birds) sen ska jag på middagsdate och myskväll! God natt!

Inga kommentarer: