söndag, juli 10, 2011

En sånhär rolig lista igen:

Vad heter du? Jenny Lovisa Lundberg
Vart bor du? I kakan
Trivs du där? Ja, ibland mer, ibland mindre.
Brukar du läsa horoskop? Ibland, i metro men sen glömmer jag dem lika fort.
Har du körkort? Jajamensan!
Äger du några Converseskor? Nej det gör jag inte...än. Men funderar att införskaffa mig ett par.
Favoritdjur? Hund, men har börjat tycka bättre om katter än innan sedan mitt ex familj haft det.
Vad spenderar du dina pengar på? Resa, mat, fest, kläder
Festar du mycket? Mjä, mer när jag är singel än i ett förhållande och mer på sommaren än vintern så det blir väl en del. Jag är mer sugen på att festa nu.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Brukar du bli för full? Ibland, men det vet jag ofta om antingen då eller dagen efter.
Antal kuddar i sängen? fyra
Kan du baka bullar? Nej, har aldrig provat.
Har du varit med i scouterna? Nej, jag var dock avundsjuk på min bror som var det.
Bläck eller blyerts? Blyerts, speciellt när jag ritar.
McDonald’s eller Burger King? McDonalds
Är du allergiskt mot något? Pollen, banan, insåg när munnen svullnade upp då jag åt ananas att jag troligtvis är allergisk mot det också. KIWI!
Äger du ett busskort? Ja!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker inte mjölk om det inte är i kaffe eller te, då spelar färgen mindre roll.
Hur ser du ut idag? Långklänning och brun.
Har du haft sex idag? Nix
Nästa mål i ditt liv? Skaffa mig en kandidat i reklam och PR.
Vad såg du senast på tv? Såg true blood på datorn.
Hur svarar du i mobilen? Det är väldigt olika beroende på mitt humör och vem som ringer. Oftast "hej"
Vem ringde du senast? Linda P
Vad sa den du ringde? Vi pratade om resan och livet
Antal timmar sömn inatt? Oj, 7? jag var uppe tidigt och badade.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Jag äter aldrig mackor på kvällen annat än till middag då jag inte hinner eller orkar laga någonting och då är det väl med salami eller nåt.

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Nej, jag hade ett marsvin, han var inte tam och jag vågade knappt hålla i honom.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jag vet inte, men ibland drömmer man verkligt så det känns som att det faktiskt skulle kunna hänt och man lever dagen efter i tvivel.
Är du ensam nu: Ja, jag är ensam.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ofta låtar jag inte vill ska fastna i huvudet. Pinsamma låtar som "manboy" och dylikt
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja, köpte mig ett armband och ett par örhängen igår kväll. Ville köpa skor men affären var stängd :(
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Självklart.
Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej, jag säger inte det så ofta egentligen. Jag sa det till mamma för en månad sen ungefär men hon vet det ändå :)
Träffat nån ny person: Ja
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja

FAVORIT...
Rum i huset: Vardagsrummet, finns inte så mycket att välja på här hemma ;)
Typ av musik: Pop, rock
Månad: Oj den är svår. Det är olika jag gillar hela året i små mängder men sommaren (juli) är nog bäst för den blir man inte trött på efter 4 dagar.
Sten: Gnejs.

SENASTE...
Låt du hörde: Timbuktu - Resten av ditt liv
Film du såg: Iron man 2, jag somnade.
Drink du köpte: Margarita
Sak du stal: Jag var 6 år gammal och tog en rosa penna från fritids, när jag kom hem led jag av sånna samvetskval och erkände för mamma. Dagen efter återlämnades pennan.
Mat du åt: Macka
Gången du åt en korv: Oj, det var nog ett halvår sen, i korvstroganoff.

FÖRSTA
Första bästa kompis: BT och Helena
Första inhandlade skiva: Jan Johansen och Carola, men jag fick dem i julklapp.
Första förälskelse: Hmm, den är svår. Räknas det när man var liten eller är det "påriktigt-förälskelse" vi menar? Jag minns inte...

Första fiende: Jag har inte haft någon riktig fiende faktiskt. Det var en tjej i 4an som jag ogillade starkt som inte gillade mig heller



SENASTE
Senaste människa du slog: Artur
Senaste stora bussresa: 3an på gymnasiet, till Schweiz.
Senaste dusch: Idag efter badandet.
Senaste irritation: Vänta 25 min på pendeln.
Senaste glass: Magnum white i grekland!!

Inga kommentarer: