söndag, december 05, 2010

As long as I'm laughing with you

Nyss hemkommen från BT. Vi har haft den konstigaste lördagen på länge:
First off, BT's mamma gillar inte hundar. BT har lovat att vara hundvakt. Dessutom har BT lovat att åka till Arlanda och hämta upp sin arbetsgivares kunder. BT ringer mig i panik för hon inte hittar till Arlanda och som den snälla vän jag är (+ att jag inte hade så mycket annat för mig) följer jag med. När jag ska skynda mig ner till bilen böjer jag mig ner för att sätta på mig skorna, då spricker mina jeans i knäet. BT's mamma tillät inte att vi körde till Arlanda i detta väder så det var ett secret mission. BT ljuger och säger att vi ska ut och käka.

Vi åker till Arlanda i snöoväder. När vi kommer fram har BT glömt lappen med flightnummer, telefonnummer och namn på personerna vi ska hämta. Där sitter vi alltså, i kylan och har ingen aning om hur personerna ser ut eller när dom ska komma. BT fick ringa sin mamma så hon kunde läsa telefonnumret på lappen. Detta medförde att BT måste avslöja att vi är på Arlanda. BT's mamma blev inte alltför glad och var rädd för hunden som hon var ensam med. Efter många om och men så hittar vi personerna. På hemvägen kör vi fel, är halvvägs på väg till Uppsala men kommer hem efter en dödskörning på snorhala vägar. 

Efter denna lilla tripp så gosar vi ner oss i soffan med vovven och tittar på livvakterna.

Nu är jag äntligen hemma och ska sova strax, imorgon ska jag på julmarknad med Snuffsen. 

Puss

Inga kommentarer: