onsdag, november 24, 2010

Happy Birthday to you

Eller to me! Igår blev jag gammal som gatan, jag inbillade mig i panik att jag fått en rynka men det var lugnt. Mamma började ringandet klockan 7 sen följdes det av 2 samtal till innan 8. Jag som skulle ha sovmorgon...

Sen väckte min supermysiga gubbe mig igen med frukost på sängen.

I skolan blev jag firad med morotsmuffins, i brist på ljus fick en cigg agera ljus. Mycket innovativt må jag säga!

När jag kom hem kom Linda förbi med presenter, då blev det födelsedagsfika. Sen kom Joel hem och vi åt thaimat. Jag skulle kunna leva på thaimat, endast. Joel hade köpt röda rosor till mig och en flaska vin. Min älskling! 

Det var en riktigt bra födelsedag. 

På fredag har tjejerna planerat någonting, jag får inte veta vad det är och har lite smått panik. På lördag ska Joels familj komma hit för lite födelsedagsfika och sen blir det bio på kvällen. Jag måste tentaplugga också, tenta på måndag. Har blivit färdig med sammanställningen idag så nu är det strax dags att råplugga. Måste bara äta lite middag först.


Inga kommentarer: