måndag, september 20, 2010

I'm limited

Hemma igen efter en mycket bra helg. Jag var förvisso sjuk och tog det lugnt hela helgen men det var den bästa på länge. I fredags efter att ha slemmat hela dagen spelade jag, Joel, BT, Vinge och Ludde spel. Det var inte vilket spel som helst utan monopol. Det tog 3,5 timmar och det avslutades egentligen inte men vi gav upp, en och en, för att det tog sjukt lång tid och det fanns inget slut i sikte.

På lördagen sov vi ut, sen gick vi ner till centrum och handlade på bolaget, lite kläder och mat. På kvällen lagade vi 3-rätters för att fira Joels föräldrar. Sen gick Joel och jag och såg Trollkarens lärling, bra film. Lite åt barn-hållet men underhållande. Mina småbröder hade älskat den. 

Igår var Joel och röstade, jag hade redan förtidsröstat, sen tittades det på fotboll (jag vilade ögonen). Efter det åkte vi till kista. Klippning, sko-inhandling och middag. Därefter åkte vi hem till Joel, spelade lite tv-spel för att sedan låta det övergå till måndag. 

Idag har jag varit i skolan. Sen har jag pluggat och snart börjar H8HM!

Inga kommentarer: