onsdag, juni 23, 2010

I would color all the mountains

Jobbveckan är snart över, den har varit kort men händelserik och full av jobb. Jag lyckades öppna dörren när en kille var på toan. I ren chock stod jag och stirrade innan jag fick fram ett mummel av "ojsan" och stängde dörren igen. 
Idag kallade en kund min kollega för min assistent, det kändes bra och jag ska nog börja göra en grej av det. Utnyttja min assistent till saker en assistent bör göra. Typ hämta kaffe eller prata med mina kunder när jag inte orkar.

Nu är jag i alla fall hemkommen och har hunnit springa 5 km också. Jag har även hunnit klämma en macka med leverpastej och lite yoghurt. Jag är långt ifrån tillfredsställd men det får duga, skulle min mage fått välja ville den ha en saftig köttbit med kantarellsås, mums!

"I just called to feel you on the line, don't hang up this time"

Inga kommentarer: