torsdag, november 12, 2009

It's getting me down my love

Nej, nu är det väl dags att skriva några rader igen.
Jag håller på med programmeringen för fullt. Det är kul när det fungerar, annars är det ett helvete. Det betyder att större delen av tiden är det bara skit.
Idag har jag varit i skolan och haft lektioner, sista två före tentan. Jag vet inte hur det kommer gå, är svinigt nervös. Vi får väl se det är två veckor kvar.

Tiden går så sjukt fort.
Idag har jag funderat för mycket för mitt eget bästa. Jag ska sluta fundera och bara ta saker som det kommer men det kan nog bli bra igen, det har ju varit så bra nu.

Imorgon ska jag i alla fall till Carro efter att jag har pluggat, sen blir det utgång och kul. Härligt.


En riktigt kul och ful bild på mig och Linda, ge mig Australien nu tack!

Inga kommentarer: