tisdag, april 03, 2007

And I'll wait without you

Jag har spenderat igår och idag med pappa. Det har varit trevligt igår var vi och letade studentklänning och jag fick visa att jag hade körkort. När jag kör andra bilar inser jag verkligen hur mycket jag älskar vår volvo eller ännu bättre, körskolans BMW. På kvällen var vi och såg Bean på bio, den var hyfsat rolig, stundvis. Idag var vi uppe tidigt och inne i stan halv elva. Jag har hittat en studentklänning så jag slipper oroa mig för att behöva gå naken. Tack och lov! Sedan gick vi en sväng förbi kammarn. Vi försökte gå in (Stigner hade blivit stolt) men det var påsklovsstängt. I gamla stan fann vi espresso house!!! Där åt vi lunch och sedan promenerade vi lite innan vi åkte hem. Nu väntar jag på att Ragna ska bli klar med tyska-pluggandet så hon kan komma hit och få se min klänning och underhålla mig lite. Vad vi ska göra är dock inte bestämt. Vem vet, vi kanske gör kullebyttor nerför kvarnbacken!

Inga kommentarer: