måndag, juli 10, 2006

Idag har jag varit lika ineffektiv på jobbet som vanligt, om inte mer. Jag plöjde 3 tidningar mist 10 omgångar kungen samt 4 vändor in på msn. Det var hyfsat drygt.
Imorse gick vi upp vid 6, väckarklockan rinde kvart i men jag har svårigheter med att komma upp direkt när den ringer eftersom det oftast är skönare i sängen. Lämnade av Bethina som spenderat helgen här nere. Hon skulle till Mölle och få myggbett.
Efter tv-tittande och datanördande ikväll har jag kommit fram till att jag behöver ett par skor, solglasögonen jag velat ha hur länge som helst men som försvunnit från jordensyta och en klänning, dessutom är jag sugen på en väska. Det blir till att gå ett tag från jobbet imorgon och inhandla lite nya grejer.
Nu ska jag sörpla te och sova. Ciao!

Inga kommentarer: