söndag, juni 25, 2006

Jag har blivit riktigt dålig på att blogga. Har dåligt med tid, eller, egentligen har jag väl inte det men det känns som ett megaintiativ att trycka upp rutan och börja skriva. I förrgår var det midsommar. Vädret var väl sisådär. Kändes riktigt ostadigt ett tag men vi trotsade molnen och dukade ute hos Malin. När vi väl skulle äta (ca 2 h efter att Lisa och Sara ville laga maten och började hacka gurka) sken solen...Rakt i mina ögon eftersom jag satt mig i kungatronen. Jag gick in hos Malin och fyndade ett par överheta brillor. Efter mat, champagne och shotande samt en mycket fräsig party-utstyrsel begav vi oss till Kristofer. Jag hade klätt in Malin cykel, till hennes förtvivlan, med serpentiner. Det var snyggt. Kristofer hade sin trevliga midsommarfest som han tydligen utlovade redan på nyårsafton. Haha!
.
Igår sov jag mest hela dagen. Cyklade till kiosken och sedan hem till Lisa för att äta och kolla fotbollen. Maten var god men fotbollen misslyckad, trots att vi flyttade flaggan för att sverige skulle lägga om spelet. Efter matchen ringde vi till Malin som jobbade i kiosken under matchen (stackars). Hon fick lite glassbeställningar som hon skulle ta med sig till Lisa. Det gjorde hon och dom var mycket goda. Efter att vi spelat ett konstigt spel som man skulle beskriva saker på och jag och Malin totalutklassade Lisa och Sven kollade vi på Roadtrip!! Den är bra, Lisa hade svårt att skilja på Roadtrip och Eurotrip trots att jag förklarade handlingen i båda filmerna 2 gånger. Tveksam om hon fick det på plats eller inte.
.
Idag har jag övningskört ut till ett jordgubbsfält. WOHO! Jag åt antagligen mer än jag plockade. Alex tyckte att körvningen var ett starkt MVG om jag inte plockat trottoarkanten en gång. Äsch, jag hade inte kört på 3 veckor. Inte konstigt att man blir lite ovan. Sedan la jag mig och sov i solen. Det var mysigt trots att grannarna skrek stup i kvarten.
.
/J

1 kommentar:

R sa...

yo jenny, skärpning, du får ta å uppdatera din blogg, change of colours maybe:D U NEEED REFRESHMENT:P:D pÖzzz